søndag den 24. februar 2013

Frønørderi...

På vej ud af døren kan man lige snuppe en stak frøposer når den tid kommer - disse kommer lige fra skattekisten hvor jeg har gemt byttefrøene jeg har modtaget, tak for dem
Der hænger faktisk 65 portioner og jeg mangler at modtage tomatfrøbrevet


Skattekuffertens indhold får jeg aldrig op på køleskabsdøren, men det er heller ikke alt fra den der skal sås i år 


Sad lige her og fik den ide at  dele køleskabsdøren i 2 øverst er Permahaven og nederst er Økohaven eller lodret med sås først øverst - Hvad jeg vælger får i at se senere, men hvad syntes I er bedst anvendeligt?

4 kommentarer:

  1. Hej Tony,hvor køber du de små kuverter af genbrugspapir?
    Mvh Hanne

    SvarSlet
  2. Hej Hanne...
    Kuverterne er genbrug fra et tøjmærke "Green Cotton" fik ved et tilfælde nogle kasser som jeg gemte indtil jeg fandt ud af hvad de kunne bruges til og nu værner jeg om dem jeg har tilbage

    Mvh Frønørden

    SvarSlet
  3. Jeg ville dele haverne op øverst/nederst, derefter under hver have, have sås først øverst vandret, som man læser en bog :) Hvad gjorde du?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg samlede dem i grupper af dem der skulle sås samme tid så jeg bare kunne gribe stakken og så have det jeg skulle bruge den dag, men der er mange måder at gøre det på og en fordeling efter bed lyder smart, har købt en rulle tavlefolie, men ikke fået det monteret, det vil jeg gøre snarest og så tegne haven og drivhusene ind, tak for tippet

      Slet