mandag den 4. februar 2013

Tak for besøgene...

Frønørdens Blog sætter rekord


Med over 1700 sidebesøg den sidste måned sætter Frønørdens Blog igen rekord, denne udvikling har været stigende siden efter sommerferien og kan tilskrives den enorme opbakning man får når man linker sine indlæg til relevante FaceBook grupper og G+ samt at der linkes til bloggen fra andre BLOGSPOT sider

Se mine Top 10 indlæg og de omkring 100 Blogs jeg følger nederst på denne side, men sørg lige for at have masser af tid for de er hverisær et besøg værd

2 kommentarer:

  1. Hej Tony
    Ja at blogge er en rigtig god beskæftigelse, som jeg også holder meget af, især her i den kolde tid. Fb er et godt sted at sætte sine indlæg ind på. Jeg kan ikke se de 100 blogs nederst på siden, som du følger med i. Jeg har lige meldt mig som fast læser hos dig.
    Hilsen Lisbeth
    Høneballehaven

    SvarSlet
  2. Tillykke med den flotte fremgang. Det er herligt at blogge og få respons/kommentarer på det man skriver. Fortsat god vind med bloggen :-)

    SvarSlet