lørdag den 23. februar 2013

Vandekande...

Sommetider skal man vende tingene på hovedet for at det passer, det måtte jeg sande virkede på den klynepresser jeg har lavet af plastkaffekrus - nu kan der stå 20 klyner i en kasse pænt på rad og række - jeg har sat rød estisk slangehvidløg i dem og sat dem i spirehotellet


Bag kassen ser du den dizmo jeg fik af en kollega der havde set den på en ferierejse til udlandet og straks tænkte på mig og købte en - Den passer lige når der skal vandes i spirehotellet uden at kasserne skal flyttes

2 kommentarer:

  1. Smart vandkande (omend grim, men hvad søren, det sk... vi da på, bare den er effektiv).

    SvarSlet
  2. Jeps, kan man ikke få det man elsker, må man elske det man får - jeg har anskaffet mig en mere til haven og også en med pumpe der kan spraye (Jem&Fix)

    SvarSlet