tirsdag den 13. maj 2014

Dagen i billeder...

Idag havde jeg fokus på at tage billeder af de forskellige gøremål dagen bød på







Spire reolerne i driveriet skulle sorteres




Der skulle kokosmedie i potter som skulle i bakker




Driveriet fik en solcelle med lampe og oplader, så jeg kan høre radio på mobilen og oplade den med solenergi





Vinbjergsnegle jagter forhåbentlig unger af dræbersnegle som er dukket op efter den milde vinter





Tomaten i PermaGrow tønden har det fint


Her tester jeg en lampeskærm som er genbrug fra en gadelampe, håber der dukker mange flere op af dem, de kan lige tage trækken ved hækken som er værre end jeg havde troet


Kartofler fra Blomstergården ved Viborg i PermaGrow



Det lille tekøkken er blevet indrettet til Wokkøkken




Gendyrket Kinaradis og spireprøverne fra lykkeposerne 



Der er en der vil ind af mit vindue, humlen har travlt i år


Når der er gang i røgovnen "ryger" der lige lidt hvidløg med


Madlavningen starter med at koge en keddel vand


Wokken kører lystigt




Man skal passe på, for Wokmad er varmt


Aftenstemning der gik op i blomster









En vandflaske i æblegrenen giver gevinst






En mageløs havtorn, må få lavet en hun til ham


Søjleæblerne fra Blomstergården ved Viborg er parret så de kan sætte frugt



En halv hæk lavet om til Hügelkulturmedie



Ingen kommentarer:

Send en kommentar