lørdag den 8. juli 2017

Frønørden har travlt på flere fronter...


Lappe løsning


Slangen var revnet så jeg klippede stykket af for at kunne fjerne slangen uden at skulle afmontere baghjulet


Fik den tanke at det kunne samles med lim, men limen var forkert


Så bandt jeg samlingen sammen


SLangen var nu klar lidt igen


EFTERLYSNING:::
Er du fra Midtjylland og haveinteresseret kan du vinde denne bog 
Det er gratis at deltage, alle kan være med
se det fastgjorte opslag her:


En kollega skulle rense mellem sine mange jordbær så jeg lavede lige denne kultivator til hende, den blev hun glad for


Billeder fra besøg hos URTEGARTNERIET






Palletank til vanding af potter og vandopsamling



Lidt maskineri til markarbejdet, mest græsklipning


Frunørdens smukke forhave


Nu skilter jeg også med mine hobbyer





Stop spild af DRIVHUSE, denne fik nyt liv i en dagpleje


Kommende drivhus projekt



Kompost stativer med det grønne affald


Man kommer aldrig tomhændet hjem fra Bjarnes Frø og planter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar